Jumaat, 4 November 2011

Kenangan silam


Filem Pendekar Bujang Lapok

Tiba-tiba ku teringat kisah lama...ketika ku kanak2 lagi.aku memang minat filem2 lama zaman p.ramlee dulu..pelakonnya s.samsudin,aziz satar..memang aku suka pasal diaorang ni lawak.x jemu tengok lakonan mereka lebih2 lagi bujang lapok..sukeee...tahun x ingat tp masa tu masih kecil.pelakon2 tu datang parit raja sempena apa x ingat la.banyaknya x ingat la heee.org sangat ramai kat padang kat parit raja situ...aku nak lihat mereka dari dekat tapi x dapat hampeh.ramai sangat orang...ayah yang bawa kami adik beradik ke situ tapi x dapt pegi lebih dekat untuk melihat wajahnya...kasihan kami...ayah lalu ditepi pagar padang untuk pulang saja disebabkan x dapat g dekat dan org ramai pulak jadi x nampak mereka.tiba2 ayah berhentikan kenderaan.gembiranya aku kerana aku dapat melihat aksi mereka dipentas walaupun jauh tapi x mengapalah itu pengalaman yang menggembirakan sekali.aku dapat melihat mereka di sebalik pagar walaupun nampak kecil diaorang tetapi aku puas hati..tq ayah...

7 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kenangan Indah

Cuti cuti Malaysia